رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

دوست

اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن

وقتی تو خیابون راه می رم به ادمها نگاه می کنم دوست دارم از چهره فکزشون رو بخونم

دوست دارم ببینم هیچ کی پیدا می شه که فکرهاش شبیه من باشه ...

باید یه اعتراف بکنم بعد از این که یه جمله در جواب استادمون گفتم واز بچه ها شنیدم چه ادم گیریه خیلی ترسیدم

همه اش می تر سم مبادا مبادا

اما اگه من واقعا مسلمانم نباید از هیچ کس غیراز خدابترسم

نمی دونم از کجا اما وقتی حسابی حالم بد شده بود این جمله تو ذهنم پیچید

یا من یعز من یشاء ویا من یذل من یشاء

خدایا مواظبم هستی مگه نه؟

خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد به کمکت نیاز دارم

یاخیرالغافرین یاخیرالمحسنین یا خیرالساترین

یاارحم الراحمین

نظرات 2 + ارسال نظر
Elias پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://hasratparvaz.blogsky.com

salam!
ahli kardan kari nadareh wali aya poshtesh ham kasi hast ke ehsase masooliat kone?
na
nist
dige adami nist
shad bashi

elahehnamdar شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ق.ظ

روند فرار مغزها را، با ایجاد اشتغال و کار آفرینی برای جوانان، متوقف کنید. رشد اقتصادی به جوانان تحصیل‌کرده‌ نیز دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد