رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

صبح به خیر

زمین کوچولو بهت تبریک می گم

واقعاباید به خودت افتخار کنی که خدا ادمی مثل من رو فرستاده تا یه مدتی همراهت باشه

الهی قربون خودم برم با تولدم

دم مامانم گرم که ز خواب بیدارنشده بهم حال داد

تمام اتفاقهای چندروزه معنی دارند

دیروز تونستم حقم رو بگیرم چون دیگه بزرگ شدم

امروز باچشم خواب الود از خجالت ماشین در اومدم

وفرداوفرداوفردا

حالا از یه چیز مطمئنم خدا من نفرستاده اینجا تا ازهمه چیز وحشت کنم وبه خاطر اسیب ندیدن تجربه های جدید به دست نیارم

حتما کار این الیاس که نمی خواد من پتانسیل درونیم رواستفاده کنم

نمی دونم چقدر دیگه وقت دارم ولی می دونم تا نفس می کشم باید روی هرچی الیاس کم کنم

من می تونم

خدایاکمکم کن از نیروهایی که بهم دادی در راه رضای خودت استفاده کنم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد نبوی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ http://axhayejaleb.blogsky.com

khodeto moarrefi nakardi weblogetam bahale bad nist vali bazdidash kame bia too weblogam bazdido hal kon

خاطره سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک
چه جالب تولد دو تا از دوستای من امروزه
شاد و موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد