رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

سوتفاهم

من نمی خواستم رفتارم این طوری باشه یعنی نتونستم تعادل رو بین  خواسته خودم برقرار کنم

اخه وقتی درباره کارهاش حرف می زنیم ومی خندیم احساس خوبی دارم

نمی دونم شاید می خوام این جوری تلافی حرفی که نزده رو سرشون در بیارم

ببینم مگه ادم ها رو به خاطر کارنکرده هم مجازات می کنن

گرچه این رفتارهای عجیب نوعی خود درگیری

اره باخودم می جنگم

وقتی ادای ادمی که نیستم در می ارم

چطوری می شه اشتباهات گذشته رو جبران کرد؟

من اینی که نشون می دم نیستم اما جرات ندارم واقعیت خوم رو نشون بدم

تمام زندگیم ترسی است

ازخود

نظرات 2 + ارسال نظر
مهیار دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ

ٍسلام قالب خوشگلی داری

خاطره پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

پیش میاد
اما معمولا میشه اشتباهات رو جبران کرد خیلی ساده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد