رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

خسته شدم خیلی خسته

خدا خودش می دونه من ادم لوس وکم طاقتی ام پس چرا هوام نداره

به کی بگم خسته شدم از زمستون

سلامت رانخواهند گفت پاسخ..........

 

یا ضامن هو

اقا جونم امروز تولد شما بود همیشه این روز ها حال عجیبی ذارم هم خوب هم بد

بین ادمهایی که دوروبرم دیدم جز انگشت شمارهایی هستم که هنوز بهم اجازه ندادی به دیدنت بیام

می فهمم که لیاقت نداشتن وبد بودن یعنی چی ولی همین من بد هم دل داره یه دلی دارم که شاید خیلی صاف نباشه اما هنوز توش محبتی دیده می شه هر چند که قابل ندونستی

توی دنیا خوشبخت ترین موجود اون اهویی بود که تونست در پناه لطف شما اروم بگیره

خوش به

حالش

امشب پنجشنبه است خواهش می کنم به حرفهام گوش کنید

من هنوز اینجام هنوز نفس می کشم هنوز دلم هوای شما رو داره هنوزم

تنها پناهم شمایی

یعنی هیچ وقت من رو دیدین ؟