رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

رندامروز

قصر فردوس به پاداش عمل می بخشند ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

یا ارحم الراحمین

خدایا امشب شب میعاد تو همه عاشقات

منم می خوام گوشه های مجلست حرفهای دلم رو بزنم می خوام برا یه بار هم که شده غفلت هام رو کنار بذارم

خدای من کوله بار گناهم اندازه تمام کوههای دنیا سنگین وکوله بار خوبیهام اندازه پر پرنده عاشق سبک

خدای من کمک م کن با همه ضعفهام و کوچیکی هام کوله ای از محبت تو بردارم

خدای من انقدر بی چیزم در مقابل عظمتت که فقط لطف تو می تونه کمکم کنه

فقط خودت می تونی دستم رو بگیری

خدای من کمکم کن بتونم کارهم درراه تو برای توومفیدبرای بندگان تو باشه

خدای من اینجا انقدر شلوغی و در گیری هست ان قدر خستگی وبیچارگی هست  که فقط یاد تو می تونه گشایشی به سوی روشنی باشد

خدای من کمکم می کنی مگه نه

اگه می خواستی رهام کنی که اصلا به وجودم نمی اوردی مگه نه

وقتی هستم یعنی پناهت من رو فرا گرفته

یعنی تو وههاب وبخشنده هستی

یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یاارحم الراحمین...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خاطره سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

آمین
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد